Bir Umuttur Yaşamak...
Ha demekle gelmez mutluluk; ha ha ha diyeceksin!
26 Nisan 2011 Salı
Vira Bismillah!
Bugün belki de her şeyden daha çok,
kendi medeniyet telakkimiz
ve kendi kültürümüzle dirilme gibi
yüksek bir gaye-i hayale ihtiyacımız var!
(ve yazmaya başlıyorum... Hayırlısı.)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder