7 Aralık 2012 Cuma

Son Günlerde Bıkmadan Dinlediğim Tek Şarkı...!

Ayletme Beni 


Dinliyorum, söylüyorum sonra gene dinliyorum sonra gene gene ;)
Fazla söze hacet yok; pürüzsüz bir ses, güzel şarkı vesselam...
Videoda gösterilen filmi de izledim, sonu dramatik maalesef :(
Sevenleri kendi hallerine, birbirlerine bırakın yaa...