27 Haziran 2014 Cuma

Mübarek Cuma :)



Hayatımın en güzel Cuma'larının başlangıcı bu Cuma...  

Günü ayrı, gecesi ayrı güzel bir Cuma... 

Sevdiğim adamdan gelen o güzel teklif, "Allah için seviyorum seni" diye yazmıştı bana. 

Allah için seviyorum seni, dedim bende ona. Söylemek için bu günü beklemişiz sanki.

Birbirimizden habersiz, kendimize bile sessiz. Kelimeler alev alev çıktı yürekten, sıcacıktı.

Nefes almak ne güç bir şeymiş Yarabbim. Gönlünün tutulduğuna kavuşma umudu ne güzel,

Hemde en umutsuz bir anda, ne güzel geldin sen bana. 

Yüreğimde sana karşı yer açan Rabbim en hayırlısını biliyordur,

Ahirimizi O'na havale ediyorum.

Cumamız mübarek olsun Ey sevdiğim..!