26 Nisan 2011 Salı

Ve sınavlarda bir gün biter...



Evet, gerçekten bitti... Şu geçirdiğim 1 (sınav dolusu) hafta BİTTİ..! 
Bitiş derken, burda biten ben olmuyorum :) Emeğimin, azmimin, alın terimin karşılığını almış bir öğrenci duruyor karşınızda (Eee.. kopya çekmek kolay iş değil,  yıhhyıhhhiii :)))
Hemen de inandınız demiii..? Sizi çakallar.. 
Neyse, işte şimdi başarılı bir sınav haftası sonrası, gece 3-4'lere kadar nette takılma hakkımı kullanıyorum.
Sizde bana takılın, diğer takıntılarınızdan kurtulmuş olursunuz..
Geceye Merhaba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder