26 Nisan 2011 Salı

N'aptım biliyomusunuz? -ALES'e girdim!:)





Biz mi ALES'e girdik, yoksa ALES'mi bize girdidoğrusu pek anlayamadım hala...?


Ama kendim kaşındım, valla.. Sen daha 3. sınıftasın, ne işin var ALES'te TERESTE!


Hele bide ortalık karışıkken... Ama yok, Bir parça kuru ekmeğimi yiyip, yerimde duramadım. 


Sonuçlar nasıl olur, Bir sonuç olur mu bakıcaz... Ne de olsa biz hep burdayız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder