Mp3 parçalamak. Ne kadar basit görünüyor deil mi?
"basit" diyenlerin alayına.......
Neyse, anlayan anladı. Anlayanlardan biri de Eniştem.
Hemde en iyi anlayanlardan oldu kendisi.
Olay nası oldu anlatayım:
Ben odamda abuk subuk kodcuklarımla uğraşırken yardım isteyen bir sesle irkildim:
-Leylaaaa, Leyla can!
(Ben can havliyle koşarak yanına gelip) -Noldu Enişte?
-İşin yoksa, yoğun deilsen bana küçük bi program indirir misin?
(İşim var, yoğunum,hele bide küçük bi program için demiyor muu!)
-Tabi Enişte, ne demek buyur...
Efenim, eniştemin istediği (herzamanki gibi küçük) bir programdı: Mp3 parçalama programı. Fakat esas istediği şarkının ortasından bir kısmının kesilip, kalan iki parçanında bir bütün olarak kaydedilmesi...
Bende hemen Google amca'ya gidip aramak için klasik kelimeleri yazdım.istediğim kolay kurulan ve kolay kullanılan (ve enişteme kolay anlatabileceğim) bir programCIK!
İnanın oturup, kendi programlama bilgimle sıfırdan yazmaya çalışsaydım daha çabuk olurdu heralde.
Neden mi? Çünkü internet artık bir çöp kutusuna dönüşmüş, hatta ortada bir kutu olmadığı için millet sağa-sola fırlatmış... bozuk linkleri mi desem, yönlendirilen saçma siteleri mi desem (tam o sırada eniştemin kinayeli konuşmalarını mı desemmm..!)
Tabi biz Türk olduğumuz ve Türk filmlerinde de hep mutlu son olduğu için bizde mutlu bir sonu bulduk :)
Şimdi size soruyorum: Bu kadar uğraş verip bulduğunuz bir şeyi Enişteniz'e beleşe vermek içinize siniyor mu?
Buyrun arkadaşlar videodada gösterildiği gibi güzel bir program herkese tavsiye ederim
Video:
Dowload Linki:







